Kundservice
Behöver du hjälp att hitta rätt båtutrustning? Då är du på rätt plats! Vår kundtjänst står redo att vägleda dig till båttillbehören som passar din båt och dina behov.
Öppettider:
Måndag-söndag 08:00 - 20:00
Tel: 040-6716777
Vid kö kan det vara enklare att nå oss på chatt eller email.Du kan maila oss direkt på kundservice@watski.se eller använda formuläret nederst på sidan.
Vill du returnera en vara? Klicka här
Du kan kontakta oss på mail till business@watski.se
Vill du betala med faktura eller lägga en beställning? Skicka oss ett mail med företagsnamn, organisationsnummer och faktura- samt leveransadress.Ta kontakt med Klarna kundservice här eller lös dina problem direkt i Klarna appen
Är det möjligt att ändra eller lägga till något i min beställning?
Tyvärr är detta inte möjligt. Vi plockar, packar och skickar beställningen så snart den har kommit in i vårt system.
Jag har gjort ett köp som jag vill ändra eller ångra
Observera att även om du har skickat en e-post till kundtjänst om att annullera eller ändra din beställning, betyder det inte automatiskt att ordern har annullerats eller ändras.
Vänta därför på svar från kundtjänst som bekräftar om din beställning har blivit annullerad i vårt system.
Jag har inte fått någon orderbekräftelse, har min beställning gått igenom?
En orderbekräftelse ska per automatik skickas till den mailadress du uppgett. Har du inte fått någon orderbekräftelse så kontakta oss så fort som möjligt till kundservice@watski.se.
Jag har skrivit fel adress på min order, hur gör jag?
Kontakta vår kundservice så fort som möjligt så hjälper vi dig. Är ordern redan skickad kan det tyvärr innebära att din beställning behöver ytterligare några dagars leveranstid.
Jag vill returnera mitt köp
Registrera din retur här: https://www.watski.se/return-consumer med ditt ordernummer och vilka produkter som ska returneras.
Kan jag få min order levererad imorgon?
I dagsläget går det inte att beställa expressleverans men såklart är detta något vi tittar på och hoppas kunna erbjuda inom en snar framtid.
Hur gör jag en reklamation?
Ditt köp omfattas av konsumentköplagen och som konsument har du 3 års reklamationsrätt. Registrera reklamationen med ditt ordernummer och en kort beskrivning (skicka gärna in bilder) av skadan. Vi skickar ett returnummer och en returetikett som används för att snabbt hantera ditt ärende när varorna kommit till oss. Om reklamationen är godkänd, kommer Watski återbetala fraktkostnaderna som uppstod genom att skicka varan till oss. Om felet av någon orsak inte bli godkänd som reklamation behöver du som konsument betala alla transportkostnader, inklusive våra fraktkostnader för retur av varan efter undersökning. Kom ihåg att varan alltid måste skickas i rätt förpackning och ta emot kvitto för leverans. Du som konsument har ansvaret för paketet och varorna fram till Watski. Spara därför leveranskvitto inkl. Information om fraktkostnader och spårnummer. Observera även att varor som skickas utan porto tas inte emot av Watski.
Hur blir jag företagskund?
Skicka ett mail till business@watski.se med företagsnamn, organisationsnummer och faktura- samt leveransadress
Jag vill ha rabatt på mitt köp?
Vi erbjuder våra kunder möjligheten att begära en offertpris för köp över 20 000 kr. Att begära en offertpris från oss är mycket enkelt, läs mer: https://www.watski.se/om-oss/offert-storkop